Zrychlená reklamace
Je nám líto, pokud něco nevyšlo podle vašich představ. Na této stránce najdete návod, jak můžeme problém co nejsnáze vyřešit.
Nabízíme zrychlený proces reklamace (zákon ji zná jako uplatnění odpovědnosti za vady) online prostřednictvím vašeho zákaznického účtu.Jak podat zrychlenou reklamaci ve 3 krocích
-
Pokud v dodaném tištěném materiálu najdete chybu, vyfoťte ji. K posouzení problému nám postačí základní fotografie z mobilního telefonu.
-
Přihlaste se do svého zákaznického účtu a přejděte do sekce Reklamace.
-
Zde můžete jednoduše vytvořit reklamaci kliknutím na tlačítko NOVÁ REKLAMACE. Podle pokynů vyberte číslo objednávky, podrobně popište závadu,
nahrajte fotografie a stiskněte tlačítko ODESLAT REKLAMACI. Hotovo! Zadali jste zrychlenou reklamaci