📚Tiskneme před Vánocemi tolik krásných knížek, že jsou naše termíny výroby knih dočasně prodlouženy🎄

VIP zákaznická podpora pro každého

Obchodní oddělení
„Naše obchodní oddělení je vám k dispozici během pracovních dnů v době od 7:00 – 19:00. Neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme a zodpovíme vaše otázky.“
JANA SCHOŘOVÁ, Obchodní zástupkyně
Kalkulace na míru a spolupráce
„V nabídce na našem webu máme základní produkty, ale umíme vám zajistit i složitější požadavky na grafické a softwarové zpracování, tisk, dokončovací práce, kompletaci a distribuci. Variabilní tisk, Fulfillment, Drop-shipping, Print on Demand a další služby pro nás nejsou problémem.“
KATEŘINA ŠUMBEROVÁ, Senior obchodní zástupkyně
Fakturace a platby
„Vaše požadavky ohledně fakturace a plateb směřujte na naše oddělení. Ideální způsob komunikace s námi je prostřednictvím emailu, neboť k těmto záležitostem je vždy potřebný písemný požadavek nebo doklad.“
ERIKA FÜLÖPOVÁ, Účetní
Reklamace a Garance spokojenosti
„Našim každodenním cílem je spokojenost zákazníků. Pokud nejste 100% spokojeni nebo máte podnět ke zlepšení, budu ráda, pokud nám napíšete. Požadavky promptně vyřešíme k vaší spokojenosti.“
TATIANA STRAKOVÁ, Manažer kvality a spokojenosti

Kontaktujte nás

* Povinné údaje

Sídlo společnosti

Expresta s.r.o.

Martina Granca 3615/15

84102 Bratislava

IČ: 43954782

DIČ: SK2022532600

Bankovní účet: 1945752003 / 5500 (Raiffeisen Bank)

IBAN: CZ28 5500 0000 0019 4575 2003 SWIFT kód: RZBCCZPP

Našim firemním zákazníkům, právnickým osobám se sídlem v České republice, jež jsou plátci DPH, bude účtována a fakturována 0 % DPH na všechny tiskoviny, doplňkové produkty i služby.

Provozovna | Osobní odběr | Korespondenční adresa

Expresta

Squarebizz Bory, hala B

Devínska Nová Ves 7465

841 07 Bratislava

  • 70 minut od Brna, 170 minut od Prahy a Ostravy
  • Poradenství přes čet, telefon nebo e-mail v českém jazyce
  • Expresní dodání, při objednávce nad 1500 Kč a do 50 kg Doprava Zdarma
Online tiskárna Expresta
Reklamace a vratky

V případě reklamace nebo vrácení zásilky nám pošlete požadavek na náš email a počkejte na instrukce od našeho reklamačního oddělení. Zboží není zapotřebí ihned posílat zpět, ve většině případů nám stačí jen vaše fotodokumentace. Pokud zboží požadujeme zaslat zpět, náš kurýr jej u vás bezplatně vyzvedne. Pak stačí, když jen zboží vhodně zabalíte na přepravu.