Konec bezduchých plakátů
Kreativní plakáty
Reklamní plakáty vznikly za účelem propagace a podávání nějaké informace. Jelikož patří k velmi
levné formě reklamy, sáhne po nich množství marketérů při svých reklamních kampaních. Často krát
to ale dopadne tragicky. Snaží se do nich vtěsnat co nejvíce informací, vší silou prodat produkt a celá
jejich myšlenka takto zaniká. Jejich plakáty se stávají jen dalšími reklamními plochami, které se
žalostně snaží prodat nějakým produkt nebo službu. Jsou ale totálně bez nápadu. Často by stačil jen úvodní nápad
a vkusné ztvárnění. Jednoduché věci jsou přece většinou ty nejlepší. Takové plakáty zákazníka jednak zaujmou, a ještě
je i ochoten sám o nich dále mluvit svým známým. Nejsou pro něj něčím negativním nebo nadbytečným ale naopak zajímavým.
Podívejme se tedy na několik příkladů jak na to:
Firma
Brantano je prodejcem obuvi. Jejich slogan zní "
nejvyhledávanější značky"
(Most wanted brands). Svou reklamu na plakátě pojali vskutku bravurně. Ještě i žvýkačka z chodníku chce jejich boty.
Společnost
BMW prezentovala své vozidlo X5 jako řádně silného býka, kterého chcete mít ve své stáji.
Nepotřebovali na to dokonce ani žádný reklamní slogan.
Brazilská agentura rozběhla kampaň s cílem snížit počet onemocnění při špatném mytí rukou.
Z rukou Vytvořili technikou Bodypainting příšerky, které ztvárňovali bakterie, které máme na rukou. Slogan zněl
"Vaše ruce mohou být nebezpečné. Myjte si je mýdlem a vodou a udržte bakterie na uzdě" (Your hands can be dangerous.
Wash them with soap and water to keep bacteria at bay).
Zaujali jsme Vás? Přípravné vlastní plakátovou kampaň Objednejte si plakáty.