I mezi svátky jsme tu pro vás!👍Kromě dní pracovního klidu odpočíváme jen 31. prosince.

Zrychlená reklamace

Je nám líto, pokud něco nevyšlo podle vašich představ. Na této stránce najdete návod, jak můžeme problém co nejsnáze vyřešit. Nabízíme zrychlený proces reklamace (zákon ji zná jako uplatnění odpovědnosti za vady) online prostřednictvím vašeho zákaznického účtu.

Jak podat zrychlenou reklamaci ve 3 krocích

  1. Pokud v dodaném tištěném materiálu najdete chybu, vyfoťte ji. K posouzení problému nám postačí základní fotografie z mobilního telefonu.
  2. Přihlaste se do svého zákaznického účtu a přejděte do sekce Reklamace.
  3. Zde můžete jednoduše vytvořit reklamaci kliknutím na tlačítko NOVÁ REKLAMACE. Podle pokynů vyberte číslo objednávky, podrobně popište závadu, nahrajte fotografie a stiskněte tlačítko ODESLAT REKLAMACI. Hotovo! Zadali jste zrychlenou reklamaci

Jak probíhá zrychlená reklamace

  • Okamžitě po odeslání zrychlené reklamace obdrží náš specialista oznámení. Reklamace vyřizujeme každý pracovní den od 9:00 do 16:00.

    Vaši stížnost se vždy snažíme vyřešit co nejdříve. Pokud jste však v časové tísni, neváhejte po zadání reklamace do svého účtu zavolat na naši infolinku 210 012 300. V takovém případě se pokusíme vaši reklamaci vyřešit s maximální naléhavostí.

  • Po odeslání reklamace vyčkejte na naši odpověď a neposílejte nám vytištěné materiály zpátky.

    Pokud potřebujeme tištěné materiály vrátit, náš kurýr je od vás bezplatně vyzvedne. Pak už je jen stačí vhodně zabalit pro přepravu.

  • K vaší stížnosti se obvykle vyjádříme do 1-3 pracovních dnů v závislosti na složitosti problému. U složitějších problémů, jako jsou například problémy s barvou, kdy je třeba provést měření barvy, může být doba potřebná k vydání našeho stanoviska delší.

    V případě uznané reklamace u vás zadáme opravnou objednávku ihned po dohodě s vámi. Je pravděpodobné, že při realizaci opravné objednávky budeme potřebovat také vaši součinnost, například k odsouhlasení opraveného návrhu.