Kdy odcházejí poslední zásilky s doručením do Vánoc? 🎄

Kdy odcházejí poslední zásilky s doručením do Vánoc? 🎄

Kurýr:18.12.2024

UPS:18.12.2024

DHL Express:19.12.2024

Výdejní místo nebo box:18.12.2024

Geis:18.12.2024

1. Výpočet ceny

U všech produktů z naší nabídky je kalkulačka ceny.
Zvolte papír, rozměr, počet a jiné parametry a hned zjistíte přesnou cenu!
Parametry tisku
Poraďte se okamžitě o parametrech tisku přes nebo na 210 012 300.
Nestandardní požadavky?
Připravíme vám individuální kalkulaci!
Kontaktujte nás:
na info@expresta.cz, 210 012 300 nebo přes
Ano, stačí když nás požádáte o vzorník papírů a efektů tisku. Obratem vám jej zdarma zašleme na vaši adresu.
Je několik způsobů, jak u nás můžete získat slevu. Slevu je možné uplatnit pouze při zadávání objednávky, ne dodatečně.
Množstevní sleva
Při kalkulaci ceny vám automaticky zohledňujeme množstevní slevu. Čím větší počet objednáte, tím lepší cenu za kus dostanete.
Sleva z grafických prací
V případě, že máte návrh profesionálně připraven pro tisk a náš grafik již nemusí dělat žádné úpravy, můžeme vám poskytnout slevu 75 Kč bez DPH za každý objednaný produkt s profesionálně připravenou grafikou.
Věrnostní sleva
V případě, že u nás objednáváte několikrát do měsíce, máte nárok na následující slevy:
Počet objednaných produktů měsičněprocentuální sleva
od 55 %
od 1010 %
od 2020 %
od 3030 %
Sleva se nastavuje na vaše vyžádání na základě vašich předchozích objednávek a platí pro následující období. (Příklad: Pokud jste za tento měsíc zadali objednávky na víc jak 5 produktů, můžete zažádat o aktivaci 5% slevy. Tahle sleva bude platit na všechny další objednávky). Slevu lze aplikovat pouze na produkt, který má cenu do 5 000 Kč s DPH.
Sleva při objednávce více druhů téhož produktu
(např. vizitky pro celou firmu)
V případě, že objednáváte více než 3 druhy z jednoho produktu (např. Vizitky pro 4 zaměstnance) v rámci jedné objednávky, rádi vám uplatníme slevu 5–30 % na cenu těchto produktů. Slevu určuje individuálně náš obchodní zástupce.
V kalkulačce ceny uvádíme i orientační termín dodání. Tenhle termín se může měnit v závislosti na podkladech, které nám dodáte. Ve všeobecnosti však grafik zpracuje podklady pro tisk v průběhu několika hodin. Aktuální termín dodání budete vidět vždy v sekci Můj účet a v případě problémů s dodáním vás vždy informujeme formou SMS a e-mailem. Pokud potřebujete zakázku na fixní termín, je nejlepší, pokud nás informujete předem přes e-mail na info@expresta.cz. Následně se budeme snažit termín dodržet.
V případě, že potřebujete zboží dodat rychleji, než je předpokládaný termín dodání, kontaktujte nás a domluvíme si individuální podmínky (např. expresní dodání a výroba, doručení v noci nebo přes víkend a podobně).
Jak funguje online tisk: Nakonfigurujte svůj produkt pomocí cenové kalkulačky

2. Grafický návrh

Na výběr máte 3 základní možnosti:
Vlastní návrh
Nahrajte váš návrh v jakékoli podobě (ideálně PDF),
my ho zkontrolujeme, kontaktujeme vás pro potvrzení opravy
a vytiskneme.
Návrh od našeho grafika zdarma
Náš grafik vám připraví jednoduchý návrh podle představ zcela zdarma, nebo bude nápomocný při úpravě vašeho vlastního návrhu. V případě, že byste měli zájem o náročnější grafiku, kontaktujte nás a uděláme vám výhodnou cenovou nabídku.
Vytvořit návrh online přes editor (úplně od nuly nebo z našich šablon)
V rámci objednávky si můžete vytvořit vlastní návrh v našem online editoru, nebo si vybrat z množství šablon a upravit si jednu podle svých představ.
Nevadí, před tiskem váš návrh zkontrolujeme a případné nedostatky zdarma opravíme. Následně vás budeme kontaktovat pro schválení úprav. (Při objednávce zvolte způsob „Mám vlastní návrh“ a v případě potřeby nám do komentáře napište, čím si nejste v návrhu jisti.)
Návrh pro tisk má být ve formátu PDF s rozlišením alespoň 300 DPI (ideálně v křivkách) se spadávkou 2,5 mm. Ořezové značky nejsou nutné. Rozsáhlejší specifikaci naleznete tady: Základní zásady přípravy grafiky pro tisk.
Pokud vám tyto termíny nic neříkají, nezoufejte, nahrajte nám návrh v jakémkoli formátu. Před tiskem váš návrh zkontrolujeme a případné nedostatky zdarma opravíme. Následně vás budeme kontaktovat pro odsouhlasení opravy. (Při objednávání zvolte způsob „Mám vlastní návrh“)
Zdarma vám změníme údaje ve vašem návrhu. Upravený návrh následně zašleme na odsouhlasení, abyste si úpravy zkontrolovali a potvrdili návrh do tisku.
(Při objednávání zvolte způsob „Návrh od grafika“, jako přílohu nahrajte váš starý návrh a do popisu uveďte, jaké změny chcete provést.)
Zdarma vám překreslíme návrh do tiskové podoby a zpracujeme také vaše požadavky na úpravy. Následně vás budeme kontaktovat, abyste návrh odsouhlasili nebo připomínkovali.
(Při objednávání zvolte způsob „Návrh od grafika zdarma“, nahrajte scan/foto návrhu a případně doplňte požadavky na úpravy.)
Stačí, když pod editorem rozkliknete možnost „Upravit grafikem zdarma“. Tady vepište grafikovi jakékoliv vaše požadavky. Grafik umí upravit texty, barevnost, obrázky… cokoliv.
Grafik vám následně zašle upravený návrh na odsouhlasení a můžete jej připomínkovat.
Stačí, když v parametrech tisku nastavíte požadovaný rozměr. Náš grafik následně upraví grafický návrh do požadovaného rozměru a zašle vám ho na odsouhlasení.
Po zadání objednávky si ji převezme grafik. Následně zpracuje návrh a zašle vám ho na odsouhlasení přes e-mail. Notifikaci také obdržíte formou SMS.
V případě, že s vámi grafik potřebuje něco konzultovat, bude vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Grafik vám vždy po úpravě pošle návrh na odsouhlasení, takže vše máte pod 100% kontrolou.
Po zadání objednávky si ji převezme grafik. Zpracuje vaše požadavky a návrh vám zašle na odsouhlasení. V případě nespokojenosti stačí napsat grafikovi vaše připomínky. Grafik bude na návrhu pracovat, dokud nebudete 100% spokojený. V krajním případě vám vyměníme grafika nebo bezplatně stornujeme objednávku.
Naše základní grafické služby (kontrola, jednoduchý návrh, příprava pro tisk…) jsou v rámci objednávky zdarma. V případě, že požadujete složitější úpravy nebo náročný grafický návrh, předem vás upozorníme, že služba bude zpoplatněna a potvrdíme si s vámi cenu. Nemůže se tak stát, že vás na konci překvapí účet za služby, o kterých jste nevěděli.
Jak funguje online tisk: Navrhněte si grafiku

3. Zadání objednávky

Po vložení všech produktů do košíku si vyberte způsob dopravy.
Při výběru dopravy si všimněte předpokládaného termínu dodání!
Dále si zvolte způsob platby a dokončete objednávku.
Ano, stačí je postupně přidat jeden po druhém do košíku. Ušetříte tak na dopravě, protože při objednávce nad 1500 Kč s DPH máte dopravu kurýrem zdarma.
Pokud objednávka ještě neprošla do výroby, je možné měnit grafický návrh, parametry, počet kusů, dopravu i adresu dodání. Některé věci umíte změnit přímo v části Můj účet. Pro jiné nás stačí kontaktovat na info@expresta.cz nebo 210 012 300.
V kalkulačce ceny uvádíme také orientační termín dodání. Tenhle termín se může měnit v závislosti na podkladech, které nám dodáte. Ve všeobecnosti grafik zpracuje podklady pro tisk v průběhu několika hodin. Aktuální termín dodání budete vidět vždy v sekci Můj účet. V případě problémů s dodáním vás informujeme formou SMS a e-mailem. Pokud potřebujete zakázku na fixní termín, je nejlepší, pokud nás o tom informujete předem na info@expresta.cz. Následně se budeme snažit termín dodržet.
V případě, že potřebujete zboží dodat rychleji, než je předpokládaný termín dodání, kontaktujte nás a domluvíme si individuální podmínky (např. expresní dodání a výroba, dodání v noci nebo přes víkend a podobně).
Jak funguje online tisk: Zadání objednávky

4. Kontrola grafiky a schválení objednávky

Pokud jste nahráli vlastní návrh,
nebo jste vytvořili návrh přes online editor
Po přijetí objednávky zkontrolujeme grafický návrh
(ostrost, rozměry, barevnost, bezpečné zóny, spadávka…).
Pokud je návrh v pořádku, postupuje přímo do tisku.
V případě, že objevíme problém, vyřešíme ho,
nebo vás kontaktujeme pro společné řešení.
Následně vám zašleme návrh pro finální odsouhlasení do tisku.
Pokud váš návrh musí upravit nebo vytvořit grafik
Grafik vyhotoví návrh podle vašich instrukcí. V případě potřeby se s vámi zkontaktuje telefonicky nebo e-mailem. Vyhotovený návrh vám zašle na odsouhlasení.
Návrh můžete schválit do tisku nebo připomínkovat. Grafik bude upravovat návrh na základě vašich připomínek tak, abyste byli 100% spokojeni.
V případě nespokojenosti stačí napsat grafikovi vaše připomínky. Grafik bude na návrhu pracovat, dokud nebudete 100% spokojený. V krajním případě vám vyměníme grafika nebo bezplatně stornujeme objednávku.
Objednávku si po zadání grafik převezme do 3 hodin (v rámci pracovních dnů mezi 8:00–17:00). Ihned začne zpracovávat vaše požadavky a následně vám návrh zašle na odsouhlasení. Rychlost zpracování závisí na náročnosti, v průměru je to do 1–2 hodin od převzetí objednávky.
V některých případech vás grafik bude kontaktovat již v průběhu tvorby návrhu, aby si ujasnil vaše požadavky.
Jak funguje online tisk: Kontrola grafického návrhu

5. Tisk a doručení

Po vašem odsouhlasení návrhu (pokud se dělaly úpravy nebo grafický návrh) a předtiskové kontrole nasleduje samotný tisk a odeslání objednávky.
Ihned po odeslání objednávky vám zašleme na e-mail podací číslo zásilky.
Po expedici zásilky vám zašleme její podací číslo spolu s číslem na přepravní společnost. Na tomto čísle se dozvíte přesné informace o čase doručení a kontakt na kurýra.
Informace jsou uvedeny na stránce kontakt.
Tisk a doručení