I mezi svátky jsme tu pro vás!👍Kromě dní pracovního klidu odpočíváme jen 31. prosince.

Garance spokojenosti

Něco se vám nepovedlo tak, jak jste si představovali? V takovém případě vám může pomoci Garance spokojenosti, kterou společnost Expresta nabízí zdarma jako benefit.

Při objednávce tiskovin do 4000 Kč v Expreste automaticky získáváte naši Garanci spokojenosti. To znamená, že pokud nebudete spokojeni s výsledným tištěným produktem, můžete se rozhodnout pro jedno ze dvou řešení:

a/ Na základě vašich připomínek obratem připravíme upravené tištěné materiály.

b/ Vrátíme vám peníze (včetně nákladů na dopravu).

Od konečné částky objednávky opravy odečteme již zaplacenou částku včetně nákladů na dopravu. Opravené tiskoviny, které vyhotovíme v rámci Garance spokojenosti, vám zašleme cenově nejvýhodnějším typem standardní přepravy.

Garanci spokojenosti lze uplatnit za následujících podmínek:

  • Cena tiskového produktu, na který se vztahuje Garance spokojenosti, musí být do 4000 Kč.
  • Objednávka musí být v době uplatnění Garance spokojenosti již zaplacena.
  • Garanci spokojenosti lze uplatnit pouze do 15 kalendářních dnů od odeslání objednávky nebo od připravení objednávky k osobnímu odběru.
  • Tiskový produkt, na který se vztahuje Garance spokojenosti, musí být kompletní, v plném množství a nepoužitý. Tiskový produkt nám prosím neposílejte zpět. Dle našeho uvážení ponecháme produkt u zákazníka nebo si jej bezplatně vyzvedne náš kurýr. V takovém případě postačí, když jej pouze vhodně zabalíte pro přepravu.
  • Garanci nelze uplatnit na objednávku, která již byla vytvořena v rámci Garance spokojenosti (tj. Garanci spokojenosti nelze řetězit).
  • Garanci spokojenosti může jeden zákazník uplatnit pouze jednou během 3 měsíců.
  • Garance spokojenosti platí pouze do výše 4000 Kč, při objednávkách vyšších částek vám nabízíme jiný způsob, jak se ujistit o konečné kvalitě. Na vaše přání vám u objednávek nad 4000 Kč rádi zdarma zhotovíme jeden zkušební nátisk před tiskem.